Home » Domenii » Lucrari Speciale » Termopane de 33 milioane de euro

Termopane de 33 milioane de euro
Pentru anul 2008, Casa Noastra, estimeaza o cifra de afaceri de 33 milioane euro, in crestere cu 50% fata de 2007.

Compania a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 22 milioane euro, reprezentand o crestere de aproape 80% fata de anul 2006, cand cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la valoarea de 12.3 milioane euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Ca urmare a unui proiect investitional de peste 45 de milioane euro derulat pe o suprafata de teren de 170.000 mp situata in localitatea Pielesti, la 5 km de orasul Craiova, compania va dezvolta pana la finalul anului 2010 una dintre cele mai mari capacitati de productie de sisteme de ferestre si usi termoizolante din PVC din Sud-Estul Europei.
Investitia consta in construirea a patru noi hale de productie, doua pentru sisteme de usi si ferestre din PVC cu o suprafata totala de 11.700 mp si doua hale destinate productiei de geam termoizolant si sticle speciale, cu o suprafata totala de 11.500 mp. Investitia include si achizitionarea de noi utilaje pentru cele patru hale, construirea  unor spatii de depozitare si operatiuni conexe cu o suprafata totala de 7.000 mp, precum si construirea unui sediu administrativ, un bloc de birouri P+4 cu o suprafata totala de 3.600 mp. In urma finalizarii planului investitional propus, compania va dezvolta o capacitate de productie de 3.000 de ferestre si usi pe zi.
Compania are in prezent un numar de 715 angajati, urmand ca, dupa finalizarea planului investitional propus, numarul de angajati sa creasca pana la 1.700. Casa Noastra dispune in acest moment de o retea de 84 de magazine - 61 de magazine proprii si 23 de magazine ale distribuitorilor autorizati - in 42 de orase din tara,
Compania Casa Noastra a fost infiintata in anul 1995, are capital in totalitate romanesc, si  peste 230.000 de clienti, persoane fizice si juridice.
Principalii parteneri ai companiei sunt: Veka AG Germania – furnizor de profile PVC, Roto Frank AG Germania – furnizor de feronerie si Guardian SUA – furnizor de sticla.


Dublarea cotei de piata prin noul brand QFort
Ca urmare a crearii si lansarii noului brand QFort si a investitiilor in dezvoltarea retelei de distributie, compania Casa Noastra estimeaza ca pana la finalul anului 2010 va detine o cota de piata de 10%, pe segmentul ferestrelor si usilor din PVC. In prezent compania detine o cota de piata de 5%.
Fereastra QFort este fabricata folosind in exclusivitate materii prime de calitate premium si are o durata medie de utilizare de 30 de ani. Profilul ferestrelor are un design unic in Romania ce impiedica depunerea prafului pe exteriorul ferestrei si izoleaza termic foarte bine. Nuanta profilului poate fi selectata dintr-o multitudine de culori: de la stejar, nuc si mahon la albastru, verde sau chiar rosu. Geamurile termoizolante sunt si ele disponibile intr-o gama variata de grosimi si culori: de la clasicul incolor la albastru, verde, bronz sau gri in diverse tonuri. Sticla poate fi reflectorizanta sau ornamentala, in functie de dorintele clientului. Noua fereastra este echipata in standard cu garnituri in culori asortate, astfel pentru profilul alb se folosesc garnituri gri deschis, iar pentru profilele colorate garnituri negre. Acestea etanseaza excelent impotriva intemperiilor si sunt foarte rezistente la solicitari.

Tipareste acest articolRSS