Home » Domenii » Oferte de Munca » AdePlast pune la bătaie zilnic sute de premii şi 3 maşini complet utilate pentru toţi meseriaşii

AdePlast pune la bătaie zilnic sute de premii şi 3 maşini complet utilate pentru toţi meseriaşii

AdePlast a demarat din 23 martie o campanie de comunicare sub numele “Cautăm meseriaşi buni la toate” cu premii  în valoare totală de peste 100 de mii de euro. Campania de comunicare a promoţiei, valabile între 23 martie şi 23 octombrie, intră pe TV cu spoturi de 10 şi 20 de secunde, este vizibilă la raft şi pe un landingpage aflat pe site-ul AdePlast. Spoturile vor fi difuzate pe staţiile TV Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, TVR 1, TVR 2, B1TV, MGM, OTV, Sport 1, Dolce Sport, Etno, Taraf, Zone Reality şi Universal Channel.

Campania va consta într-o tombolă cu sute de premii în fiecare zi (LCD-uri, tablete şi telefoane) şi va culmina prin cele trei mari premii puse la bataie. Este vorba de 3 Dacii Pickup complet dotate pentru ca meseriaşii câştigători să poată porni o acţiune de antreprenoriat. Astfel,  AdePlast o “să-i facă sefi!”.

”Cele trei extrageri ale autoturismelor oferite ca premii vor avea loc în 1 iunie, 1 august şi 1 noiembrie şi vor fi anunţate prin intermediul unor ştiri difuzate de postul Realitatea TV.  si revista 100%construct. Vom completa campania prin tipărirea a mii de postere, stikere şi wobblere” declară Marcel Bărbuţ.

Prin acestă campanie “AdePlast îşi propune pentru 2012 o noua abordare a clientului final. Acţiunile propuse pentru acest an sunt deja concertate în primul rând pe clientul final: meseriasul”, declară Marcel Bărbuţ.

Într-o piaţă concurenţială, bazată din păcate pentru clientul final doar pe preţ, AdePlast, lider pe segmentul mortarelor uscate, iese din tiparul “cel mai mic preţ” şi premiază consumatorii care au înţeles că în această branşă mai important ca preţul este calitatea lucrării executate în ansamblu. “AdePlast vrea să mulţumească pe parcursul intregului an atât clienţilor săi fideli, cât şi grupului nou de clienti care vor să se angreneze în această mişcare a noastră care susţine profesionalismul şi calitatea” susţine Marcel Bărbuţ. Calitatea produselor AdePlast este garantată de cele mai noi fabrici din România de mortare, vopsea şi polistiren în care au fost investiţi zeci de milioane de euro în ultimii 5 ani.

2011 a însemnat pentru AdePlast o creştere a cifrei de afaceri de 12,5 procente faţă de 2010 (până la 143 de milioane de lei), în condiţiile unei creşteri generale a pieţei construcţiilor de maxim 5 procente.

AdePlast este cel mai important producător român de adezivi şi mortare uscate, cu două facilităţi de producţie dezvoltate la nivel naţional, o fabrică la Ploieşti şi una la Oradea. Capacitatea totală de producţie pentru sectorul mortarelor se ridică la 700.000 de tone anual. Producţia de vopsea, tencuieli decorative şi de adezivi speciali în stare umedă se ridică la 80.000 de tone. Unitatea de producţie de vopseluri şi tencuieli decorative este una dintre cele mai moderne la nivel naţional, fiind inaugurată la începutul anului 2009 la Oradea. Începând cu anul 2011 AdePlast a pus în funcțiune o fabrică de polisitern expandat la Ploiești, cu o capacitate de producție de 700.000 metri cubi pe an.

Tipareste acest articolRSS