Home » Stiri » Adeplast a înregistrat o creștere de 13% în 2016

Adeplast a înregistrat o creștere de 13% în 2016 (13-01-2017)
Rezultate foarte bune au fost înregistrate și la export, unde AdePlast a reușit o cifră de 4 milioane de euro, în creștere cu 36% față de anul trecut

              La sfarsitul lui 2016, estimarile AdePlast privind cresterea se ridicau la 13 procente, cu o cifra de afaceri de 346 milioane lei. “La inceputul anului trecut anuntam o crestere de minim 5%, si asteptam chiar un avans cu doua cifre, in conditiile in care evolutiile din domeniul constructiilor si-ar fi pastrat parcursul prognozat. Ei bine, iata ca obiectivele noastre au fost si anul trecut realiste si am reusit o crestere de 13%. Tot la inceputul anului trecut am anuntat ca vom depasi 1 milion de metri cubi de polistiren livrati. Si aici am intrecut obiectivul inregistrand 1,2 milioane de metri cubi, echivalentul a 12 milioane de metri patrati de termosistem. Consideram ca anul 2016 a fost unul extrem de bun pentru AdePlast si pentru zona constructiilor, in general. Iar daca nu vor interveni schimbari majore in plan politico-economic, 2017 se poate inscrie pe acelasi traseu”, declara Marcel Barbut, proprietar AdePlast.

Rezultate foarte bune au fost inregistrate si la export, unde AdePlast a reusit o cifra de 4 milioane de euro, in crestere cu 36% fata de anul trecut. “Evolutile pozitive pe care le inregistram la export arata ca AdePlast isi consolideaza de la an la an pozitia pe piete cu traditie in ceea ce priveste calitatea materialelor. Si vorbim aici de Austria, Germania, Marea Britanie, Grecia. In acelasi timp, volumele cele mai mari le-am inregistrat in Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova. Produsele cele mai cerute pe aceste piete sunt polistirenul EPS 80+, tencuiala siliconata si adezivul super plastic de inalta rezistenta – AFN”, precizeaza Alex Barbut, Export &  Development Manager AdePlast.

Una dintre pietele pe care AdePlast le-a accesat mai recent este cea a hidroizolatiilor, iar aici compania a inregistrat cele mai spectaculoase cresteri. Astfel, vanzarile de membrane au avut o crestere de 47% in volume, fata de 2015. “Diversificarea portofoliului cu produse complementare celor pe care le producem a fost o strategie care a avut la baza nevoile clientilor nostri si solicitarile acestora pentru materiale adiacente sau alternativa la ceea ce producem. Asa am reusit, de pilda, sa vindem de 4 ori mai multa vata minerala pentru termosistem decat in 2015”, precizeaza Marcel Barbut.

La nivel national, zonele care au functionat cel mai bine sunt in ordine Muntenia (cu Bucuresti), Moldova si Transilvania. In ceea ce priveste produsele, unul dintre cele mai de succes pe categoria sa a fost vopseaua premium Aeria Gold.  “Gratie departamentului nostru de cercetare-inovare am reusit sa configuram cel mai complet produs de pe piata in acest moment, pe zona premium, si anume vopseaua Aeria Gold. Efortul de marketare depus pe parcursul anului nu a fost usor, pe o piata extrem de concurentiala, insa calitatea acestui produs si-a spus cuvantul inca de la momentul lansarii, devenind instant un produs calitativ recunoscut atat de profesionistii in domeniu, dar si de beneficiari”, adauga Marcel Barbut. 

Tipareste acest articolRSS

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.