Home » Domenii » Interviuri in exclusivitate

 

De ce nu avem autostrazile promise?
Raspuns: Lipsa de viziune strategica si discontinuitatea sistemului administrativ

Romania are un nou Masterplan General de Transporturi. Ce urmeaza a fi facut se va vedea din indeplinirea prevederilor sale in acord cu observatiile Comisiei Europene. Dar ce s-a facut pana acum pentru infrastructura de transporturi a Romaniei? Unde am fost si unde am ajuns acum? De ce, dupa aproape doua decenii de economie de piata, nu avem inca reteaua rutiera, feroviara si navala pe care ni le-au promis toate guvernele? Si, mai ales, ce trebuie facut? Iata cateva intre...

Data: 01-10-2014

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Fostul şef al McDonald¢s a investit 2,4 milioane de euro într-un bloc din Bucureşti
„Daca vindem apartamentele de aici (Lizeanu, n.red.) ma apuc imediat de alt bloc.“

 Marian Alecu, romanul care a condus timp de 13 ani afacerile locale ale gigantului american McDonald’s, a investit 2,4 milioane de euro intr-un bloc de 62 de apartamente si garsoniere din zona Lizeanu din Capitala. „Blocul este finalizat si deja am vandut 14 din totalul de 62 de locuinte. Exista interes mare pentru proiect, insa nu toate cererile se si finalizeaza cu vanzare.“ El adauga ca este optimist si spera ca pana la finalul acestui an sa vand...

Data: 20-07-2013

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Adeplast , creste, creste!
In primul semestru al 2013 Adeplast a crescut cu 31% fata de aceeasi perioada a anului trecut

Producătorul de materiale de construcţii AdePlast, controlat de omul de afaceri Marcel Bărbuţ, a consemnat în primul semestru o cifră de afaceri de circa 100 de milioane de lei (22,2 milioane de euro), în creştere cu 31% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. “Odată cu noile capacităţi de producţie am reuşit să avem o prezenţă mai promptă în p...

Data: 20-07-2013

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Povestea GUZU! sau cum să ajungi de la 1.500 de mărci la un business de zeci de milioane de euro
“Nu m-am gândit niciodată să încep în mod premeditat o afacere pentru a o vinde ulterior, pur şi simplu aşa s-a întâmplat"

 Imediat dupa terminarea facultatii, in 1994, a deschis un mic atelier impreuna cu un coleg de grupa, unde a inceput sa produca antigel si lichid de frana, capitalul initial fiind de 1.500 de marci germane, bani imprumutati de la un prieten. Ultterior, decide sa se extinda si pe segmentul vopselelor decorative, business care creste treptat pana acolo incat fondul de investitii suedez Oresa decide sa preia integral controlul companiei Guzuchim, in 2009, pentru mai multe z...

Data: 06-02-2013

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Cement consumption will double in the next 10 years
The field specialists affirm that in the next 10 years, the Romanian cement consumption could get around 800-1000 kg of cement per resident, compared to 464 kg in 2007.

  Cement consumption will double in the next 10 years “At this moment the cement factories n Romania have reached their maximum production capacity”, Mihai Rohan, CIROM chairman.   The field specialists affirm that in the next 10 years, the Romanian cement consumption could get around 800-1000 kg of cement per resident, compared to 464 kg in 2007.    “At the present moment the Romanian cement factories have reached their maximum p...

Data: 07-07-2012

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Gica Popoescu: “E bine sa fii corect, dar nu exagerat si nu dincolo de propriul interes
A intrat in lumea afacerilor prin imobiliare, dar nu se fereste de noi provocari in afaceri. Acum merge la conferinte pe teme de energie regenerabila, cu scopul de a-si face temele in acest domeniu la moda.

Gica Popescu, capitanul “generatiei de aur” a fotbalului romanesc, a intrat in business in 2004, la scurt timp dupa ce s-a retras din viata sportiva. A inceput cu imobiliarele si desi a venit criza a continuat si in acesti ani sa lucreze la unele proiecte. Ca om de afaceri, fostul international la fotbal este un adept al invatarii continue si al stachetei ridicate cat mai sus. Popescu a anuntat recent un parteneriat pentru constructia primului hotel marca Court...

Data: 27-05-2012

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Preţurile mici nu conving clienţii să cumpere locuinţe. România imobiliară rămâne blocată şi fără soluţii
Lupta României cu criza imobiliară a fost una tumultoasă. Clienţii se plâng de dezvoltatori, dezvoltatorii se plâng de incapacitatea statului de a gestiona o asemenea criză, iar statul dă din umeri şi prioritizează alte domenii. În acest context, România a rămas cu mult în urma ţărilor vecine la capitolul restabilirii echilibrului pe piaţa imobiliară. Și asta cu toate că ultimii ani au fost marcaţi de ieftiniri consecutive.

Poate ca cea mai mare problema a pietei imobiliare din Romania nu este pretul. Sau cel putin nu la nivelul la care se fac tranzactii acum. Valul de ieftiniri a prins bine tuturor, mai ales in contextul programului Prima Casa. Preturile de criza nu sunt definitive. Cat va mai rezista piata imobiliara in acest punct? Proprietari sau clienti, investitori sau analisti imobiliari, cu totii cauta raspunsul la o singura intrebare: cand incepe ... Fara preturile de criza, situatia ar...

Data: 27-05-2012

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Viking Pruszyński- creștere 400% la producția vândută față de 2008
În 2010, Viking Pruszyński a avut o producție vândută de 1 128 000 m2, având o creştere faţă de anul 2008 de aproape 400%, și o pondere pe piaţă de peste 9%, clasificându-se, conform studiului NEOMAR pe locul 3 în clasamentul producătorilor de invelitori metalice.

Vikingprofil este o companie pe care grupul polonez Blachy Pruszyński, cel mai mare producător de învelitori metalice şi sisteme de faţade din Polonia, a achiziţionat-o în 2008 de la omul de afaceri Marius Ghenea. Achiziţia a dat rezultatele scontate, D-le Grzegorz Siudyla? Iniţial am vrut să construim de la zero o unitate modernă de producţie în apropierea Bucureştiului, de unde şi achiziţia...

Data: 22-11-2011

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Daniel Bach: „România ar putea fi afectată în viitorul apropiat de criza datoriilor”
Criza trebuie privită ca o schimbare de perspectivă care aduce noi oportunităţi de dezvoltare.

Respectul fata de mediu este unul dintre principiile fundamentale de business ale Holcim. Ce suma ati investit pina in acest moment in tehnologii si modernizarea unitatilor de productie? Strategia Holcim Romania este de a-si aduce contributia la dezvoltarea durabila a societatii in ansamblu, atat prin produsele si serviciile pe care le ofera, cat si prin investitiile de mediu si cele de crestere a eficientei energetice a procesului de productie. Valoarea totala a investiti...

Data: 21-11-2011

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Ludovic Orban explică unde sunt de fapt banii dumneavoastră.
Ministerul Transporturilor a făcut publică lista cu lucrările de infrastructură pe care le desfăşoară în acest moment. Este vorba despre 4,7 miliarde euro investite în drumuri noi, probabil la fel de bune ca şi cele vechi. Se construiesc autostrăzi, dar nu se termină niciuna. În paralel, autorităţile jubilează la proiectele mai mici pe care reuşesc să le finalizeze.

Lista proiectelor de infrastructură publicată pe site-ul ministerului Transporturilor, cu titlul de actualitate, seamănă revoltător de mult cu aceeaşi listă afişată pentru anii 2007-2008. Proiecte precum fluidizarea traficului pe DN1 sau modernizarea centurii Bucureştiului, precum şi a altor mari oraşe, par să fie permanent o prioritate pentru Ministerul Transporturilor. „Lărgirea la patru benzi a &i...

Data: 13-09-2011

 [ Citeste tot articolul ] 

1 |2| 3| 4| 5| 6| 7| » Ultima pagina

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.