Home » Domenii » Investitii Publice

 

Moment prielnic pentru atragerea de profesionisti cu experienta

Intr-un moment cand piata stagneaza, companiile care beneficiaza de o strategie solida si de lichiditati pot fi motoare de dezvoltare pentru comunitatile in care isi desfasoara activitatea. Tiriac Imobiliare considera ca momentul atragerii de profesionisti cu experienta este unul prielnic, apeland in acest sens la consultanti externi. “O companie credibila culege in aceasta perioada roadele relatiilor excelente dezvoltate cu partenerii de afaceri. Consideram ca serioz...

Data: 05-01-2009

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Dezvoltare durabila in arhitectura
Una dintre principalele preocupari ale arhitectilor este dezvoltarea si sustinerea unor proiecte arhitecturale care sa nu intre in conflict cu natura, ci, dimpotriva, sa ajute la protejarea si potentarea ei

Constientizarea la timp in arhitectura a fost subiectul conferintei sustinute de profesori ai Scolii Academice de Arhitectura din Oslo, in cadrul Bienalei de Arhitectura Bucuresti, in luna noiembrie. Materiale, tehnici, procese, obiect, conexiuni, context, oameni, mister, energie au fost temele abordate in cadrul conferintei care a avut loc in luna noiembrie la Bucuresti. Per Olaf Fjeld, presedinte al Asociatiei Europene pentru Educatie in Arhitectura, a abordat subiecte leg...

Data: 05-01-2009

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Un nou ambalaj pentru Nobasil
Dupa doi ani de la preluarea fabricii de vata minerala bazaltica de la Nova Bana, Slovacia, de catre grupul Knauf Insulation, compania schimba ambalajul produselor.

Produsele fabricii Nova Bana vor avea un nou ambalaj, in conformitate cu standardele Knauf Insulation. Este posibil ca in perioada de tranzitie sa existe pe piata ambele tipuri de ambalaje: cel nou, Knauf Insulation, dar si cel folosit in prezent, Nobasil. In ambele cazuri, atat parametrii calitativi, cat si cei cantitativi sunt identici, sustin reprezentantii companiei. Pe langa schimbarea ambalajului produselor, vor fi modificari chiar in cadrul portofoliului de produse.&nb...

Data: 05-01-2009

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Final Distribution, crestere cu 65% a cifrei de afaceri
Pentru primele trei trimestre din 2008, cifra de afaceri inregistrata de compania Final Distribution a fost de 14,5 milioane lei, in crestere cu 65% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Pentru aceeasi perioada, profitul operational a crescut de la 775 mii lei la 1,7 milioane lei, sustin reprezentantii companiei. 85% din cifra de afaceri s-a realizat din vanzarile sistemului Gerard, iar restul din distributia produselor Delta. Vanzarile sistemului Gerard au inregistrat o crestere de 37% din punct de vedere cantitativ fata de anul 2007. In acelasi timp, distributia de produse Delta a inregistrat o crestere peste 50% peste rezultatele de anul trecut. “S...

Data: 05-01-2009

 [ Citeste tot articolul ] 

 

Fabryo Corporation: crestere de 21% a cifrei de afaceri
Producatorul de vopsele Fabryo Corporation a inregistrat o crestere neta a cifrei de afaceri cu 21% pe primele noua luni ale anului, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, conform datelor MEMRB, Fabryo Corporation castiga o cota semnificativa de piata pe segmentul de retail al vopselelor decorative, cu o crestere de 13,6% fata de perioada anterioara, conform reprezentantilor companiei. Per total, compania a mentinut ritmul de crestere valorica de 45% pe segmentul vopselelor lavabile si a crescut cu 70% pe segmentul tencuielilor decorative. Rezultatele sunt datorate in primul rand instalarii a inca 70 de masini de colorat in piata,...

Data: 05-01-2009

 [ Citeste tot articolul ] 

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.