Home » Domenii » Materiale de Constructii » Duraziv: Ne-am atins deja targetul anual pe segmentul de vopsele. Vânzările au mers mult mai bine decât ne aşteptam

Duraziv: Ne-am atins deja targetul anual pe segmentul de vopsele. Vânzările au mers mult mai bine decât ne aşteptam
Aceste produse au ajuns să reprezinte în acest moment mai mult de 10% din business-ul condus de Daniel Guzu. Compania a raportat un total al vânzărilor de vopsele pe primele 10 luni de 1,7 milioane de euro.

Bucuresti, 22 noiembrie 2011- Producatorul de materiale de constructii Duraziv anunta o revizuire a estimarilor în ceea ce priveste vânzarile de vopsele în 2011. Compania estimase initial ca va ajunge în acest an la un prag de aproximativ 1,5 milioane de euro, nivel depașit deja în aceasta perioada. Vânzarile de pe acest segment au crescut peste asteptari. Daniel Guzu a mizat pe o reteta eficienta de-a lungul timpului, propunând pietei un produs inovator, superior calitativ celorlalte din piata, dar la un pret sub cel al produselor premium: vopseaua Duraziv fara Miros.

 

Duraziv a demarat productia de vopsele în a doua parte a anului precedent, noua linie necesitând pâna în acest moment investitii totale de 1 milion de euro. Anul trecut vânzarile de produse realizate în aceasta sectie nu au avut un aport semnificativ în vânzarile totale. Pentru acest an compania îsi propusese ca 10% din vânzari sa vina de pe acest segment. La zece luni, aportul diviziei de vopsele în totalul business-ului a fost de 10,8%. Ponderea vopselelor în business s-a majorat cu trei procente raportat la rezultatele anuntate la jumatatea anului. La sase luni compania raporta vânzari pe segmentul de vopsele de 585.000 de euro, reprezentând 7,5% din vânzarile totale ale Duraziv.

 

„Faptul ca am reusit sa vindem vopsea de peste un milion de euro în mai putin de noua luni pe o piata putin dinamica ne-a confirmat calitatea produsului creat de noi”, declara Daniel Guzu, fondatorul si managerul Duraziv. „Am propus pietei un produs ecologic, revolutionar. Nu stiam cum va fi primit, dar aceste rezultate ne arata ca piata manifesta în continuare deschidere fata de produse care pot schimba radical felul în care e privit un anumit produs”, adauga Daniel Guzu. Vopseaua Duraziv fara Miros a fost primul produs industrial din România care a obtinut dreptul de a folosi eticheta ecologica acceptata la nivelul Uniunii Europene, certificatul de înregistrare eco label pentru Duraziv fara Miros puartând numarul 1.

 

„Când am produs prima data în cariera vopsele decorative mi-a fost mult mai usor sa ating un prag de vânzari similare, având în vedere ca piata nu era la fel de aglomerata. Însa, si atunci, si acum, consumatorii au ramas la fel. Sunt gata sa cumpere produse de calitate superioara daca acestea le ofera niste avantaje evidente si au un pret decent”, spune privind retrospectiv Daniel Guzu.

 

Evolutia vânzarilor companiei la noua luni a fost una în trendul preconizat initial. Veniturile companiei s-au majorat cu 32,7%. Livrarile de adezivi au avut o crestere mai mare de 40%, iar unul din principalele obiective ale companiei, respectiv acela de a echilibra ponderea fiecarei divizii în business, devine unul usor de atins într-o perioada mai scurta de timp.

 

Duraziv si-a bugetat anul acesta un avans al afacerilor cu 30%, dupa ce initial anuntase o crestere de 25%. Revizuirea e venit în urma rezultatelor raportate la sase luni. Surprinzatoare pentru acest an au fost vânzarile foarte mari din lunile de iarna, în februarie compania raportând încasari de aproximativ un milion de euro. De asemenea, lunile iulie si august au fost caracterizate de o evolutie accentuata a încasarilor, aceasta fiind în mod traditional o perioada foarte propice afacerilor din domeniul constructiilor.

 

Duraziv a înregistrat în 2010 o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, în crestere cu 50% fata de anul precedent.

 

Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii înca din anul 2003, când a fost înfiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare.  Divizia producatoare de adezivi s-a lansat în urma unei investitii de peste 8,5 mil. euro într-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata în Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. În 2010 compania a raportat o cifra de afaceri de 13,5 milioane de euro, în crestere cu 50% comparativ cu anul precedent.

 

Tipareste acest articolRSS