Home » Domenii » Masini, Utilaje, Scule » Haulotte Group: strategii de succes pe timp de criza

Haulotte Group: strategii de succes pe timp de criza
Odata cu turbulentele care au afectat economia mondiala, producatorii si distribuitorii de echipamente industriale si pentru constructii nu au fost nici ei scutiti de probleme, vazandu-se pusi in fata unor situatii critice fara precedent.

Dupa trei ani in care s-a inregistrat o dezvoltare spectaculoasa a pietei de utilaje pentru constructii, in a doua jumatate a anului 2008 criza economica severa a determinat inceputul unui declin care continua si in prezent. Însa o companie puternica precum Haulotte, chiar daca afectata la randul ei de tensiunile economice de pe intreg cuprinsul globului, stapaneste la perfectie „tehnicile de supravietuire” care trebuie aplicate in situatii aparent fara iesire.

Întarirea pozitiei companiei pe piata echipamentelor industriale de ridicat si de manipulat
Dupa cum subliniaza directorul general Haulotte, Alexandre Saubot, flexibilitatea modelului financiar al companiei pe care o reprezinta permite adaptarea ofertei companiei la nivelul actual de cerinte, dandu-i posibilitatea, pe de o parte, sa contracareze dificultatile pietei la acest moment si, pe de alta parte, sa-si continue planul de dezvoltare stabilit. În ciuda problemelor inerente cu care se confrunta, staff-ul companiei nu intentioneaza sa-si modifice strategia pe termen lung, continuand dezvoltarea retelei sale de vanzari in toate colturile lumii. Mai mult ca niciodata, prioritatea companiei o reprezinta o pozitionare cat mai buna pe piata de profil, astfel incat sa vina in intampinarea cerintelor clientilor pe masura ce situatia incepe sa se stabilizeze si piata de echipamente industriale da semne de recuperare. Chiar daca, la acest moment, criza economica persista si toate domeniile de activitate traverseaza o perioada tulbure, fiind afectati atat clientii, cat si furnizorii de materiale si competitorii de pe piata de profil, pentru compania Haulotte este fundamental sa ramana fidela principiilor care au consacrat-o drept lider in domeniu si sa-si continue politica strategica de mentinere a standardelor la valori cat mai ridicate, fie ca este vorba de competenta profesionala, calitatea produselor sau customer- service, atuuri care au consolidat reputatia companiei de-a lungul vremii. De altfel, ecourile in urma participarii specialistilor din cadrul Haulotte Group la toate manifestarile importante din domeniu – targuri, expozitii, intruniri cu caracter de schimb de experienta – nu fac decat sa confirme increderea pe care clientii deja i-au acordat-o grupului Haulotte, in schimbul produselor si serviciilor de calitate furnizate de companie, indiferent de conditiile economice, fie ele favorabile sau mai putin propice. Drept dovada, in prezent, specialistii Haulotte pun la punct noi produse cu caracteristici tehnice superioare care vor fi disponibile in urmatoarele luni si care vor tine cont de cerintele actuale ale clientilor companiei.


Extinderea si reinnoirea liniilor de produse din gama platformelor de lucru aerien
e, a manipulatoarelor telescopice si a utilajelor de terasament, precum si abordarea cu indrazneala a domeniului schelelor pentru constructii prin produse care sa satisfaca nevoile acestei piete, ale carei coordonate sunt relativ noi pentru companie, reprezinta doar cateva dintre strategiile gandite sa largeasca baza de clienti si sa intareasca pozitia grupului Haulotte la nivel mondial. Un exemplu concludent in acest sens il reprezinta dezvoltarea spectaculoasa pe care au cunoscut-o utilajele marca Haulote pe piata asiatica, ca urmare a deschiderii celor doua filiale ale companiei din Singapore si Shanghai, in 2005, respectiv, 2006, culminand cu recordul de vanzari inregistrat in anul 2008 in Asia in ceea ce priveste echipamentele Haulotte, 12.000 de unitati. De altfel, prezenta mai accentuata, in ultimii ani, a produselor Haulotte pe piete abordate insuficient in raport cu potentialul estimat, precum China, Japonia, Coreea de Sud, India sau Taiwan, si aprecierea din ce in ce mai mare de care se bucura aici aceste echipamente se datoreaza politicii sustinute de extindere, promovata in mod constant de strategii companiei.
De asemenea, utilajele marca Haulotte incep sa-si castige un loc binemeritat si in zone considerate mai putin penetrabile, precum Libia si Algeria, ca urmare a cererii de pe piata constructiilor din Orientul mijlociu si Africa de Nord de echipamente de ridicat si deplasat terenul care sa indeplineasca cele mai ridicate conditii de siguranta si fiabilitate, primii pasi constand in deschiderea de reprezentante in aceste regiuni. Ramanand fideli strategiei pe termen lung care plaseaza clientul in topul preocuparilor companiei si in centrul modelului de afacere promovat, profesionistii de la Haulotte au convingerea ca isi vor atinge toate scopurile propuse, indiferent ca e vorba de largirea gamei de produse, de extinderea zonelor de influenta sau de oferta serviciilor de consultanta tehnica la cele mai inalte standarde, constant si fara a face rabat de la calitate si, mai cu seama,  refuzand compromisurile justificate intr-o oarecare masura in perioadele de criza.

Tipareste acest articolRSS

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.