Home » Domenii » Companii & Branduri » DB Schenker Romtrans: Solutii eficiente in perioada de criza

DB Schenker Romtrans: Solutii eficiente in perioada de criza
Noul nostru sistem de grupaj rutier intern reprezinta alternativa pentru clientii care nu au suficienta marfa pentru a ocupa un intreg autovehicul, oferindu-le posibilitatea transportarii unor partizi mai mici de marfa, cu o greutate de pana la 3.000 kg, alaturi de partizii altor destinatari

De la sfarsitul anului 2008, Romtrans - cea mai mare casa de expeditii din Romania, face parte din reteaua globala de transport si logistica a grupului DB Schenker. Pentru clienti, aceasta achizitie si constituirea noului brand DB Schenker Romtrans reprezinta un dublu beneficiu: in primul rand, datorita infrastructurii deosebite detinuta de Romtrans in Romania si in al doilea rand, datorita conexiunilor extinse cu toate regiunile economice din Europa si din lume, realizata prin infrastructura grupului DB Schenker.
Preocuparea DB Schenker Romtrans pentru satisfacerea nevoilor clientilor este continua, iar in aceasta perioada de criza economica este si mai intensa. Prin imbinarea punctelor forte ale celor doua companii, DB Schenker Romtrans reuseste sa ofere avantaje clientilor, oferindu-le servicii noi sau servicii cu valoare adaugata. Astfel, imbinand infrastructura detinuta de Romtrans in Romania cu know how-ul si programele performante ale grupului DB Schenker, a fost realizat un nou produs, foarte eficient in actuala conjunctura economica.
Sistemul de grupaj DB Schenker Romtrans  are la baza 4 terminale situate in Bucuresti, Cluj, Iasi si Arad, care sunt conectate prin linii directe la HUB-ul din Brasov. Marfurile sunt colectate intr-unul dintre  terminale, transportate si transbordate in hub, de unde pleaca mai departe catre terminalul de destinatie, urmand ca apoi sa fie livrate catre destinatarul final. Intregul traseu al marfii respecta un orar fix, stabilit pentru fiecare linie in parte. Acest orar variaza intre 24 si 36 de ore, in functie de destinatia finala a marfii. Fiecare terminal deserveste o anumita zona geografica, astfel incat sistemul de distributie acopera  intreg teritoriul tarii.  Pe langa eficienta - avantaj deja mentionat, clientii beneficiaza de linii directe si terminale noi, amenajate special pentru acest tip de trafic, de siguranta, de personal calificat si de flexibilitate in ceea ce priveste termenul de plata.
10 sucursale si peste 70 de puncte de lucru raspandite in toate regiunile tarii
Oricand este nevoie in Romania de un partener consacrat pentru cerinte logistice nationale sau internationale, DB Schenker Romtrans pur si simplu nu poate fi ignorat. “Nimeni nu ofera o prezenta mai buna pe piata transporturilor de marfuri din Romania: cu 10 sucursale si peste 70 de puncte de lucru raspandite in toate regiunile tarii, in care activeaza peste 1.200 de persoane cu experienta si daruire, DB Schenker Romtrans acopera perfect piata nationala. De asemenea, portofoliul nostru include cea mai complexa gama de servicii in domeniul transporturilor si expeditiilor de marfuri: transporturi terestre, aeriene si maritime, depozitare, antrepozitare, distributie, operatorie portuara, formalitati de vamuire, asigurare, operatii in zone libere, toate insotite de solutii logistice si servicii conexe. Portofoliul nostru cuprinde si serviciile necesare participantilor la targuri si expozitii, organizate atat in tara cat si in strainatate. In acest sens, asiguram organizarea transportului pentru mostre si exponate asigurand manipularea si depozitarea, intocmirea formalitatilor de vamuire, utilajele necesare precum si personal specializat pentru amenajarea standului, aprovizionarea acestuia pe perioada manifestarii expozitionale si returnarea exponatelor dupa strangerea standului.”, spun reprezentantii companiei.

Contact:

S.C. Romtrans S.A.
Calea Rahovei nr. 196C,
sector 5, Bucuresti
Tel/Fax: +4 021 317.61.34
E-mail:
office@dbschenker-romtrans.com
Web: www.dbschenker-romtrans.com

Tipareste acest articolRSS

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.