Home » Domenii » 100% Investigatii » Neglijenta sau pur si simplu teapa!

Neglijenta sau pur si simplu teapa!
Caz intalnit de unul dintre cititorii nostrii!

 O mica povestioara, in cazul ca cineva se documenteaza inainte de a lucra cu firmele se deservesc site-ul www.depozit-online.ro SC.Romscot SA si SC Romsolutions Standard Srl.

Nume : Matei Petre, Comanda nr :639395, Factura RSL 12582/28.07.2014, Chitanta:2048/28.07.2014


Dupa cum arata si data facturarii, de mai sus, am mers fizic (nu online), la acest depozit de materiale de constructii din Chiajna si dat comanda, de 200bare de fier beton de 10mm, lungi de 12m,precum si alte materiale de constructii, dar am precizat doar barele de fier. Agentul Marian Manole, care mi-a preluat comanda, chiar a telefonat si aflat disponibilitatea materialelor, cu promisiunea de a face livrarea ziua imediat urmatoare, daca nu maxim a doua zi pana in ora 12. Mi s-a solicitat plata in avans. Am achitat, convins atat de o comanda anterioara, cat si de promisiunea agentului de vanzari.

Ziua urmatoare, nici un semn. A doua zi,pana in 12 nici un semn. Pe seara ma suna un alt agent de vanzari sa-mi spuna ca nu au platforma pt transport, sau ca soferul e in concediu, si ca va intarzia livrarea, dar face efortul de a rezolva. Ziua urmatoare, nici un semn. Sun eu, iar sunt dus cu vorba si amanat. Deja a4-a zi, am sunat, si le-am zis ca merg la depozit sa iau banii inapoi, doar nu o sa astept sa vina soferul din concediu. La depozit, surpriza....materialele erau incarcate in camion si gata sa plece spre livrare. Doar ca, acele bare de fier erau indoite pe din doua, sa intre in camion. Nu erau puse pe platforma speciala...sa le primesc eu, drepte, si sa le pot folosi ca atare. Refuz livrarea, cer returnarea banilor. Zic ca nu se poate, sa-mi faca oferta pt altceva, vrajeli. Intr-un final daca vad ca sunt hotarat, zic sa le dau un cont de banca, ca numai asa se poate face returnarea banilor. Era vineri, aproape de ora inchiderii...caut disperat,fac un cont la o banca, si sun la ei. Deja vorbeam cu domnul director Gabriel Goretchi...care foarte calm mi-a zis sa-i trimit contul pe e-mail, agentului care a luat comanda si luni,marti am banii in cont.

Zis si facut, luni sun sa-mi confirme ca au primit nr de cont.Marti nu bani, nici un semn de la ei. Sun iar, discut cu acest director, si intr-un final ca sa nu o lungesc prea mult cu el, i-am zis ca fier beton am laut din alta parte, am nevoie in continuare de caramida. Zilele urmatoare a fost ceva de genul eu pisica, ei soarecele, pe telefoane. Sunam de 5 ori pe zi, doar sa rezolv odata si sa nu intarzii prea mult lucrarea. Abia vineri, stabilesc despre ce model de caramida vreau..etc. Luni, nici un semn de la depozit, sun eu, vorbesc iar cu Goretchi, zice ca revine cu oferta. De atunci am mai sunat de vreo 3 ori, pana seara, cand primesc un e-mail prin care mi se cere, sa platesc diferenta de bani, in avans, ca livrarea o face direct furnizorul,
Adica, eu platesc in avans, ei isi opresc adaosul si dau comanda mai departe, asa pur si simplu. Iar eu stau si astept ca un fraier, sa-mi aduca caramida, cand au ei chef. Am refuzat sa mai platesc din nou in avans. Ziua urmatoare, deja la 2 saptamani de la plata initiala, am mers si discutat iar cu domnul Goretchi, care m-a primit foarte ostil, tipand la mine, ca l-am pus sa discute cu furnizorii, sa-mi caute caramida, cand eu vreau banii inapoi. Tot acest director si reprezentant al firmei, tipa la mine, cand eu facusem plata in avans pt o marfa ce nu fusese livrata niciodata, dar plata era deja in urma cu 2 saptamani.

Urmatorul raspuns, au fost ca nu au bani, ca au cumparat materiale, si sa astept 2 saptamani, sa-mi vireze banii in cont. Adica, inca 2 saptamani, doar pt a-mi lua banii inapoi. Cu greu am obtinut o "hartiuta" pe care scrie ca firma se obliga sa-mi returneze banii in maxim 2 saptamani. Si cred ca mai aveam sa primesc si un sut in fund la plecare, asa ca i-am deranjat cerandu-mi banii inapoi.

Sincer, nu credeam ca se poate asa ceva...si totusi e adevarat. Ce e curios, ca pe aceiasi adresa si site, merg 2 firme. PRima comanda prin aprilie e o firma, a venit a doua zi, totul ok, iar acum...tot circul, pe cealalta firma. Sau a fost o manevra ca sa ma prinda....?

Ce e de facut...?doar sa stau si sa astept? Din ce am mai citit pe net, ar mai fi cazuri cu comenzi neonorate, sau intarzieri de livrari..etc. Si inca un aspect....ca am ajuns si la Anpc, sa fac plangere. La telefon, cine mi-a raspuns, stia clar despre acest depozit, chiar am fost mirat ca l-a localizat perfect. Ceea ce inseamna ca au mai fost probleme si in trecut.

Situatia actuala : am oprit lucrarile, pt ca eram cu banii la limita, si avand blocati banii la ei, nu pot avansa. Zidarii, au renuntat ei singuri, daca nu au ce munci. Iar eu, dau telefoane si fac nu stiu cate drumuri, catre acest depozit...pt a se tipa la mine, si fi tratat cu maxima nesimtire, in incercarea mea, indreptatita consider eu, de a-mi recupera banii.
Concluziile vin de la sine, nu cred ca mai e nevoie sa le evidentiez eu.

Rog sa nu fie sters sau moderat postul meu! Daca este nevoie, voi atasa factura,chitanta...tot ce am, pt a dovedi cele relatate. 

Tipareste acest articolRSS

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.