Home » Domenii » Fatade & Tamplarie » Românii preferă tot mai mult tâmplăria de aluminiu, în defavoarea celei de PVC. Oare asa sa fie?

Românii preferă tot mai mult tâmplăria de aluminiu, în defavoarea celei de PVC. Oare asa sa fie?
Potrivit comunicatului transmis la redactie de compania Reynaers Aluminium România, ultimii ani au adus schimbări majore în percepţia celor care îşi construiesc locuinţe, calitatea fiind acum pe primul loc în alegerea materialelor.

In ceea ce priveşte tâmplăria aleasă, 1 din 5 români care au în dezvoltare o locuinţă optează pentru aluminiu, în detrimentul celei din PVC. 
„Chiar dacă majoritatea pieţei preferă în continuare tâmplăria din PVC, am remarcat o educare treptată în rândul celor care îşi construiesc o locuinţă, 20% dintre aceştia alegând astăzi profilele din aluminiu în defavoarea altor materiale alternative”, a declarat Daniel Popa, Country Manager Reynaers România.
Oare, asa sa fie?, si unde ii mai incadram pe cei care prefera tamplarie din lemn sau lemnul nu se mai foloseste? Companiile din domeniul constructiilor comunica in ultima vreme haotic, sunt perioade in care el transmit cate un comunicat asa doar sa fie, doar doar l-o publica cineva. Insa trebuie mai multa atentie la cele comunicate si declarate ca in loc sa ai un serviciu de imagine, ajungi sa regreti ca ai comunicat !
Astfel potrivit companiei Reynaers Aluminium,<< pentru proiectele rezidenţiale, cele mai multe cereri vizează repere pentru uşi şi ferestre batante, în timp ce doar 10% dintre clienţi îşi îndreaptă atenţia către reperele pentru modele glisante. 
De asemenea, dincolo de selectarea produselor din aluminiu, potrivit companiei, clienţii sunt atraşi în mod special de gamele premium, exigenţele lor atingând un stadiu de maturitate în ceea ce priveşte calitatea produselor până în cele mai mici detalii. 
Astfel, susţine reprezentantul companiei, diferenţa de preţ dintre aluminiu şi PVC, în valoare de circa 40%, este compensată prin numeroasele avantaje pe termen lung, oferite de tâmplăria din aluminiu, atât în termeni de durabilitate, cât şi în ceea ce priveşte economiile la nivel fonic şi termic. 
În plus, metalul este mult mai atractiv şi din punct de vedere estetic, acesta fiind un criteriu de bază pentru clienţii care pun accent pe design şi pot selecta dintr-o paletă de 400 de nuanţe şi finisaje. 
„Ţinând cont de performanţele ridicate şi de creşterea pieţei de construcţii pe segmentul rezidenţial, în anul următor, ne aşteptăm la o majorare cu cel puţin 10% a comenzilor de produse pentru uşi şi ferestre”, a adăugat Daniel Popa. 
Reprezentantul companiei susţine aceste estimări atât prin creşterea uşoară a pieţei de construcţii, cât şi datorită inaugurării primului depozit al companiei, în cadrul căruia se vor regăsi permanent în stoc cele mai solicitate serii de produse, printre care profile de aluminiu şi accesorii pentru pereţi cortină, uşi şi ferestre. De asemenea, odată cu implementarea acestuia, clienţii vor avea la dispoziţie şi servicii de distribuţie, transport sau suport tehnic din partea echipei Reynaers România.>>
 
Personal ca om ce lucreaza in presa specializata pe domeniul constructiilor din 1998, atunci cand se puneau bazele publicatiilor specializate, nu pot trece cu vederea astfel de comunicate, inexacte, si cu continut la numarul de caractere. In proiectele rezidentiale din Romania nu prea se foloseste aluminiu, asa cum spune si reprezentantul Reynaers Aluminium, aluminu este mai scump cu cel putin 40% fata de PVC, astfel sunt foarte putini clienti pentru acest tip de material, evident sunt niste avantaje daca folosesti acest material in detrimentul Pvc-ului, insa o stim cu totii ca in Romania primeaza pretul mic si nu calitatea.
 
Lucian Diaconu
lucian.diaconu@100construct.ro
 

Tipareste acest articolRSS

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.