Home » Domenii » Amenajari Interioare » Ati plati 20.000 de euro pe echiparea bailor si bucatariei?

Ati plati 20.000 de euro pe echiparea bailor si bucatariei?
Cea mai mare achiziţie realizată anul acesta de un singur client pentru produse specifice bucatariei si bailor, s-a ridicat la aproximativ 20.000 de euro.

  Cea mai mare achiziţie realizată anul acesta de un  singur client pentru produse specifice bucatariei si bailor, s-a ridicat la aproximativ 20.000 de euro, potrivit companiei KUMA, unul dintre producătorii locali de lavoare, blaturi şi mobilier pentru băi şi bucătării sub brandurile Kuma şi Nordline. De asemenea, în acest an au fost realizate şi alte mari achiziţii de către clienţi particulari ce s-au situat în jurul sumei de 15.000 de euro, aceştia putând comanda direct din showroom doar dacă optează pentru pachetul Kuma All for You.

 

„Cea mai mare comandă din sectorul rezidenţial a fost făcută anul acesta în luna august, de către o familie din Breaza - Prahova, care s-a îndrăgostit de conceptul nostru şi de simplitatea design-ului nordic. Clientul a achiziţionat un pachet complet, valoarea totală a investiţiei făcute pentru utilarea băilor şi a bucătariei ridicându-se la aproximativ 20.000 de euro”, a declarat Camelia Olesen, Director Executiv al Kuma România.

 

Potrivit acesteia, comanda a inclus concepte pentru cele patru băi din locuinţă (lavoare, mobilier, placări pentru zonele de duş cu Rector, singurul material care se pretează la crearea conceptelor unicat), mobilier de bucătărie cu blat în suprafaţă continuă, precum şi glafuri exterioare şi interioare pentru ferestre şi un lavoar cu blat de lucru pentru foişorul din grădină.

 


„Acest client a optat pentru pachetul Kuma All for You ce a cuprins toată gama de produse din portofoliul KUMA. În plus, datorită acestei opţiuni, montajul a fost oferit bonus şi discountul dat pe acest pachet a fost unul generos”, a mai spus Camelia Olesen.

 

Conform estimărilor companiei, aproximativ 40% din cifra de afaceri internă este reprezentată de clienţii finali care investesc în propria locuinţă, restul de 60% fiind datorată sectorului comercial (hoteluri, pensiuni, clădiri de birouri, mall-uri, spitale etc.).


În România, clienţii investesc deopotrivă în utilarea bucătăriilor, cât şi a băilor, lavoarele personalizate pe spaţiul fiecărei băi sau cele cu un design avangardist, aflându-se în topul preferinţelor”, a adăugat Camelia Olesen.

Când vine vorba de materialele şi culorile preferate de către români în materie de lavoare, quartz-urile în mix cu sticla sau cu perle sidefate în nuanţe de beige, maron şi cărămiziu, reprezintă una dintre cele mai atractive combinaţii. De asemenea, blaturile de bucătărie din materiale naturale, dure, aşa cum este piatra compozit, sunt din ce în ce mai căutate.

Ramane de vazut cati romani isi mai permit in acest context economic sa achite astfel de preturi pentru echiparea bucatariei si a bailor.

 

 


 


 


 

 

Tipareste acest articolRSS

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.