Home » Arhiva » Septembrie 2011 » Uneltele Bosch de grădină îşi premiază clienţii

Uneltele Bosch de grădină îşi premiază clienţii
Bosch anunţă lansarea campaniilor “Descoperă aliatul forte de la Bosch” şi “Dăruieşte grădinii tale tot ce e mai bun“, două acţiuni prin care Bosch îşi răsplăteşte cu câte un cadou toţi clienţii care cumpără unelte de grădină.

    Prin acţiunea “Descoperă aliatul forte de la Bosch”, care se încheie în data de 30 noiembrie, orice achiziţie a unui ferăstrău cu lanţ Bosch este premiată pe loc cu câte o cazma pentru maşină.

 Campania „Dăruieşte grădinii tale tot ce e mai bun“, care se desfăşoară până pe 31 decembrie, premiază pe loc, cu un trimmer de gazon Bosch ART 23 Easytrim cu acumulator, toţi clienţii Bosch care achiziţionează oricare din sculele electrice de grădină Bosch participante la acţiune: ferăstrăul de grădină Keo, suflanta de frunze cu acumulator litiu-ion ALB 18 LI, suflanta/aspiratorul de frunze ALS 25 şi ferăstrăul cu lanţ cu acumulator litiu-ion AKE 30 LI.

 Cele două campanii se desfăşoară simultan în reţelele de magazine de bricolaj partenere Bosch.

     Despre Divizia de Scule Electrice Bosch

 

Divizia de Scule Electrice a Grupului Bosch este lider mondial pe piaţa sculelor electrice şi a accesoriilor aferente. În 2010, divizia a generat vânzări de peste 3,5 miliarde de euro, din care 90% în afara Germaniei. Cu mărci precum Bosch, Skil şi Dremel, divizia se caracterizează prin concentrare pe clienţi şi progres tehnologic. Principalii factori de succes sunt puterea şi ritmul inovaţiilor. În fiecare an, Bosch Power Tools lansează peste 100 de produse noi pe piaţă. În 2010, 40% din vânzări au fost generate de produse aflate pe piaţă de mai puţin de doi ani. Toate cele cinci segmente de business ale Bosch Power Tools – scule electrice portabile, scule staţionare, accesorii, aparate de măsură şi scule electrice de grădină – au avut o performanţă peste cea a pieţei.

 

Grupul Bosch este principalul furnizor global de tehnologie şi servicii. Potrivit cifrelor preliminare, aproximativ 283.500 de asociaţi au generat vânzări de 47,3 miliarde de euro în domeniul tehnologiei auto şi industriale, bunurilor de larg consum şi tehnologiei construcţiilor în anul fiscal 2010. Grupul Bosch include Robert Bosch GmbH şi cele peste 300 de filiale şi companii regionale din peste 60 de ţări. Dacă sunt incluşi şi partenerii de vânzări şi servicii, Grupul Bosch este reprezentat în aproape 150 de ţări. Această reţea globală de dezvoltare, producţie şi vânzări reprezintă fundamentele creşterii viitoare. Bosch a alocat în jur de patru miliarde de euro pentru cercetare şi dezvoltare în 2010 şi a depus cereri pentru peste 3.800 de brevete în întreaga lume. Prin toate produsele şi serviciile sale, Bosch îmbunătăţeşte calitatea vieţii, furnizând soluţii care sunt atât inovatoare, cât şi benefice.

 

Mai multe informaţii sunt disponibile la adresele www.bosch.com.ro  şi www.125.bosch.com.

 

Tipareste acest articol

Ghidul ofertelor speciale in constructii

Puteti economisi timp si bani, sa cumparati si sa alegeti, in perfecta cunostinta de cauza, cele mai bune oferte.

Ghidul ofertelor speciale in constructii contine informatii de ultima ora despre produsele si serviciile cele mai poulare ale firmelor care activeaza in zona constructiilor. Este un produs special conceput pentru ca dumneavoastra sa aflati in timp util informatii legate despre ofertele speciale ale partenerilor.

 

Aveti o oferta speciala si doriti sa o faceti cunoscuta potentialolor dvs. clienti? Nimic mai simplu! Solicitati-ne la nr. de telefon: 021 411 81 84/86, si un reprezentant al publicatiei noastre va va veni in ajutor.